Zwroty i reklamacje
Masz możliwość zwrotu zakupionych ubrań w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku zwrotu, ubranie nie możne nosić śladów używania i powinno posiadać nieoderwaną metkę.
ZWROTY
1. Przygotuj paczkę do wysyłki
Wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałaś wraz z przesyłką. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.
Na zwrot artykułów zakupionych w sklepie online masz 14 dni.
2. Zapakuj zwracany towar
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony.
3. Wyślij paczkę
Paczkę wyślij na adres: Tutoring Marek Pawłowski, ul. Graniczna 105, 93-428 Łódź
Paczkę możesz również wysłać do paczkomatu:
LOD46N
Brydżowa 1, Łódź 93-435
Przy sklepie Społem
Koszty wysyłki paczki ponosi Zwracający
4. Poczekaj na zwrot pieniędzy
Należność zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.
Należność zostanie zwrócona na ten sam numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie.
REKLAMACJE
1. Wypełnij formularz reklamacyjny, podając powód reklamacji
(formularz pobierz tutaj)
2. Zapakuj reklamowany towar
Nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony.
3. Wyślij przesyłkę
Paczkę wyślij na adres: Tutoring Marek Pawłowski, ul. Graniczna 105, 93-428 Łódź
Paczkę możesz również wysłać do paczkomatu:
LOD46N
Brydżowa 1, Łódź 93-435
Przy sklepie Społem
Koszty wysyłki paczki ponosi Reklamujący
4. Oczekuj na wiadomość
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.